חצר אחורית 6

טנגו תל-אביב / נתן אלתרמן

הסי אל תגידי אל תגידי דבר
היה זה לרגע היה ועבר
הערב באתי רק לומר לך
שהכל מותר לך
שלא עצוב אני כלל
לי רק חבל ומוזר

אני מפה בשקט אלך
ולא אומר למות בגללך
אני אחשוב רק זאת אומרת
המרמה נגמרת
למה מדוע ואיך?
אם רק רוצה את
עוד הערב
עוד הערב כאן
לשבת יחד מול האופק הלבן
לראות ביחד איך השמש שב
ואיך הליל תולה את כוכביו

אם רק רוצה את
עוד הערב
עוד הערב כאן
לשמוע יחד שיר כה אהוב ונושן
מבלי לדעת כי מחר שלום נאמר לעד
ולא נושיט אפילו יד

עוד הערב רק עוד הערב זה ערב זה

צילומים: משה הרפז. כל הזכויות שמורות. רשומה זאת התפרסמה לראשונה ב- 1.11 ש.ז באתר "במחשבה שניה" לנושאי חברה וכלכלה.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • נדב דוידוביץ'  On 6 בנובמבר 2012 at 12:12 AM

    משה שלום רב, שמי נדב דוידוביץ', אני מרצה במדיניות בריאות באוניברסיטת בן גוריון, מאוד אשמח אם יש אפשרות לקרוא את הדוקטורט שלך. המייל שלי הוא: nadavd@bgu.ac.il
    תודה, נדב

  • צביקה  On 7 בנובמבר 2012 at 3:07 PM

    בא אובמה ושם האחורית בקדמת הבמה

להשאיר תגובה

